מושלם לכולם:  3 היתרונות הגדולים של הג’וב היווני

הרעיון כבר ברור: אתם מגיעים עם חבר/ה, שניים, שלושה, אפילו עשרה. נכנסים לחדר וצריכים לפתור את דרככם החוצה. ומה עושות קבוצות שמורכבות ממנוסים ומתחילים גם יחד? אלו שמחפשים חדר בריחה מתאים למשפחות ובאותה נשימה גם סופר אטרקטיבי לזוגות? אלו שמחפשים מקום רלוונטי ליום גיבוש או מסיבת כיתה? שמחים שבאתם! הנה כל מה שלחדר הבריחה המפורסם ביותר חיפה יש להציע לכם:

ההייפ סביב חדרי הבריחה בישראל כבר הצדיק את עצמו ממזמן, אך כדי לשחק ולצאת מרוצים, תצטרכו כנראה למצוא את החדר שהכי מתאים לכם. וזו רבותינו, כבר מלאכה מאתגרת בפני עצמה. לעולם יהיו שחקנים שמבקשים “לעלות רמה” ולמצוא את חדר הבריחה הכי קשה בצפון. מן הצד השני, לעולם יהיו גם את אלו שמחפשים רמה קלה למתחילים, או התאמה מסוימת לילדים. ובכן, מה אם נציע לכם משחק מודולרי שיוכל להתאים גם וגם?

גמישות מלאה ברמת המשחק

ברוכים הבאים לטברנה של מנו באתונה, יוון. האווירה רגועה, האוזו זורם ובתפריט מנות מקומיות טובות. אבל בינינו, החיים הרבה יותר מעניינים כשהם כוללים ג’וב דיסקרטי והמון זהב חבוי. מתברר שקיים חדר כספות סודי בסמוך לטברנה ותוכלו לפרוץ אליו ולצאת בקלות עם הזהב, אם רק תמצאו את איש הקשר שלכם ותספיקו לקבל ממנו את הפרטים לביצוע השוד בזמן.

קל? קשה? מתברר שאפשר גם וגם. בחדר הבריחה שהוקם בעשר אצבעות על ידי בני הזוג צחי ואביטל, רב הנסתר על הגלוי. לא רק שתצטרכו למצוא את הפתרון לחידה, אלא שכעת עליכם להבין כיצד מיישמים אותה בהצלחה. בשלב זה ניתן להתאים את רמת החדר למתחילים או להפוך אותו לחדר בריחה ברמה קשה, על פי הצורך והדרישה שלכם.

חדר בריחה שמתאים לאירועים

הג’וב היווני נחשב לחדר בריחה מושקע במיוחד. התפאורה, האווירה, המוזיקה והעיצוב – הכל קורץ אליכם ביוונית מקומית ואותנטית. בצמוד אליו קיים גם חדר אירועים גדול ואטרקטיבי שבו תוכלו להשתמש לכל מטרה: יום גיבוש לצוות העובדים, מסיבת כיתה, יום הולדת משפחתית ועוד. אם חיפשתם הפעלה מקורית ליום הולדת בחיפה וטרם גיבשתם רעיון, אתם מוזמנים אלינו למשחק וחגיגה שכוללים כיבוד, מסך גדול, ערכת קריוקי וכמובן – פרטיות גבוהה ברמת המיקום, ללא שום סיכון להתפזרות מסוכנת של הילדים.

האקשן נשמר כל הזמן

אם שיחקתם בכמה חדרי בריחה לפני כן, אתם בוודאי יודעים כמה קשה למצוא משחק שהחיבור אליו ולחידות שלו מתרחש מהשנייה הראשונה ועד לאחרונה. כמהנדס אלקטרוניקה ומהנדסת בניין שתכנון ודיוק בירידה עד לפרטים הקטנים הם כוח העל שלהם, יצרו השניים חדר שמורכב ממשימות “בזרימה”. ההתקדמות בחדר לא “נודדת” בין משימות ופתרונות בלבד, אלא מתקדמת באופן עלילתי וסוחף שבו כל פענוח הוא חלק מהרכבת התמונה הגדולה וההבנה שלה.

 

רוצים עוד מידע?

11 + 15 =

מיקום

חורי 2, מגדל הנביאים קומה 6, חיפה

דרכי התקשרות

0543187557
info@logicescape.com

שעות פעילות

9:00-1:30
ימים א’-ש’