חדר בריחה – מסיבת רווקות רעיונות בלתי נשכחים

הבסטי מתחתנת? היא אמרה לו כן? קולולו! עכשיו הגיע תורה להיות מוקפת באהבה והשקעה, ותורכן החברות להרים לה ולעטוף אותה באהבה. הג’וב היווני מציע בשבילל מסיבת רווקות שני רעיונות מקוריים ומגבשים, שתפורים בהתאמה אישית במיוחד לכן. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא לקבוע תאריך, לדאוג לכמה בקבוקי יין, לספר לנו על הכלה כדי שנוכל להתאים לה את החידות – ולחמם את מיתרי הקול כדי להרים לה כמו שמגיע לה!

חדר בריחה, מקוריות אמיתית למי שמחפשת בשביל מסיבת רווקות רעיונות ייחודיים ומגבשים

חדר בריחה, מקוריות אמיתית למי שמחפשת בשביל מסיבת רווקות רעיונות ייחודיים ומגבשים

 

אופציה ראשונה – סידרנו לכן למסיבת רווקות רעיונות בחדר בריחה, כולל קריוקי עד השמיים

הג’וב היווני, אחד החדרים הכי מפורסמים בחיפה ובצפון, הוא כשלעצמו חוויה כיפית ומגבשת. המשחק מאתגר, מלא בחללים מסתוריים ואווירה יוונית אותנטית. אבל כשצריך לחגוג אנחנו יודעות איך להפוך את האירוע למסיבת וואו מרגשת וחגיגית במיוחד, וביחד עם החברות הכי טובות להרים לכלה כמו שמגיע לה 😉

האוזו שלנו מכיר בשביל מסיבת רווקות רעיונות מעולים. לא סתם הוא ממש בכניסה לחדר

האוזו שלנו מכיר בשביל מסיבת רווקות רעיונות מעולים. לא סתם הוא ממש בכניסה לחדר

את חדר הבריחה שלנו הקימה אביטל חן בשנת 2017 (אגב גם אביטל כרגע מאורסת, אז סמכו עלינו שאנחנו מבינות את ההתרגשות). היה לנו חשוב שהחדר יהיה נגיש לכולם – בעלי מוגבלויות תנועה, לקויות שמיעה ודוברי שפות שונות – כדי שכולם וכולן יוכלו להנות מהחוויה. לכן הקמנו חדר מטריף באווירה יוונית אותנטית, שממש מרגיש כמו טיול קטן מעבר לים. המטרה: לשדוד כספת מלאה במטילי זהב, ולאחר מכן לברוח תוך שעה מהחדר.

בחדר, בנוסף לכל האתגרים והחוויות, אפשר גם לגייס את היצירתיות שלנו ושלכן ולהכניס למשחק שדרוגים והתאמות כיד הדמיון הטובה עליכן ועלינו הצוות. צ’ייסר פתיחה מבקבוק האוזו זה כמובן חובה (אנחנו שומרים אותו בכניסה לחדר במיוחד לאירועים חגיגיים). אנחנו זורמות על להחביא בחדר תמונות של הכלה והבנות, מתנות שתרצו לתת לה, חפצים מצחיקים שמסמנים את החברוּת שלכן, או אם תרצו נוכל לחשוב ביחד על כל מיני שטאנצים יצירתיים או שזירת החיים של הכלה לתוך סיפור המשחק (למשל – למה משמש הזהב שאתן הולכות לשדוד? אולי זה קשור איכשהו לחתונה עצמה?). אגב, בלוני ה”מזל טוב” בלובי ממש עושים את העבודה עם התמונות (וזה עוד בלי להזכיר את חדר האירועים שתכף נדבר עליו)!

חדר ה-VIP של הג’וב היווני

מסיבת רווקות רעיונות

חדר האירועים שלנו. מערכת קריוקי, מטבחון, משחקים וקסם

אם כבר אמרנו חדר אירועים… בשביל כל הקבוצות שמגיעות לחגוג כל אירוע שהוא, הקמנו חדר VIP, צבענו, קישטנו, מילאנו את הארונות במשחקי קופסה, דאגנו למערכת קריוקי משוכללת, רמקולים מקצועיים, מקרן ומסך ענק. במסיבת הרווקות הראשונה הבנו שאפשר להקרין גם מצגת עם תמונות של הכלה והחברות, ואפילו ברכות מהלב. בנוסף לכך, לחברות שמכירות את הכלה ממסגרות שונות ולא ממש מכירות זו את זו, זו הזדמנות מצוינת לבנות שאלון או משחק היכרות בו גם אתן תצאו מגובשות וקרובות יותר. כי אם כבר חיפשתן בשביל מסיבת רווקות רעיונות מקוריים ומגבשים, אז עד הסוף.

אופציה שניה – מזוודת בריחה: מסיבת רווקות ביתית עם פעילות שווה בכל מקום שתרצו

כשהתחילה הקורונה, החלטנו להיות יצירתיות ולארגן גם חדרי בריחה עד הבית – מזוודות בריחה. המזוודות עברו הרבה גלגולים (רצינו חלקים רב פעמיים כדי לשמור על איכות הסביבה, ויכולת להתאים את המשחקים אישית לכל קבוצה). יום אחד הגיעה הזמנה שלא ציפינו לה – לקוחה שחיפשה עבור מסיבת רווקות רעיונות מעניינים. מרגש! הרכבנו משחק מאתגר, הכנסנו לסיפור גם את הכלה בתור הכוכבת הראשית, וכמובן את החברות – הצוות המנצח, וגם עטפנו הכל באווירה של התרגשות מיוחדת ששמורה רק למסיבת רווקות.

מסיבת רווקות רעיונות

אביטל חן, עם מזוודת בריחה בהתאמה אישית בדרך למסיבת רווקות

 

מסיבת רווקות רעיונות ייחודיים

כוס יין של אחרי המשחק

 

 

בנינו, הכנו, יצרנו, שלחנו לחוגגות, חיכינו במתח לשמוע מה הן חשבו. כל כך שמחנו לקבל את הפידבקים שלהן: הן חיפשו עבור מסיבת רווקות רעיונות יצירתיים, כיפיים ומגבשים – וסיפרו שהמשחק עלה על כל הציפיות! למען האמת, התרגשנו. מאז הפעם הראשונה ההיא, הכנו כבר עשרות מזוודות חגיגיות ומופלאות, כל אחת יחידה ומיוחדת עבור הכלה והחברות, רעיון למסיבת רווקות בלתי נשכחת.

למי זה מתאים?

אם הכלה שלכן אוהבת אתגרים, אם אתן חבורה שאוהבת לחשוב מחוץ לקופסה, או לחוות ביחד חוויות. המשחק מתאים לחברות שאוהבות לצחוק ביחד, וגם לחשוב ביחד. בנוסף על כך, אם כבר צברתן מספיק חוויות וזכרונות משותפים, כדאי שתספרו לנו על כך ונכניס רפרנסים לתוך הסיפור שבמזוודה. המשחק מתאים למי שמחפשות בשביל מסיבת רווקות רעיונות מיוחדים, חוויתיים, במחיר שפוי ושישאירו זיכרון מיוחד בשביל חברה מיוחדת. וגם אם בא לכן מסיבת רווקות פשוטה, שעיקרה לבלות כולן יחד בבית או במקום נוח וכיפי (למרות שגם להגיע ליום כיף בחיפה זו חוויה!)

מסיבת רווקות רעיונות - קשיות פלמינגו

אין מסיבת רווקות בלי קשיות בצורת… פלמינגו! (על מה חשבת שדיברנו?)

איך זה עובד?

אנחנו יודעות שלארגן חתונה זה המון לחץ, גם בשביל החברות – למצוא בשביל מסיבת רווקות רעיונות ולהכין הכל, זו לא משימה קלה. לכן בשביל מזוודת הבריחה אתן לא צריכות להפיק הרבה: להזמין את החברות, פיצה ויין, זה כמובן. מלבד אלה, כדי להכין לכן משחק מושלם אנחנו צריכות:

  • כמה תמונות של הכלה ושל החברות
  • קצת רקע על כל אחת: מה היא עושה, פרטי מידע מעניינים שנוכל להכניס למשחק (אוסף בובות ג’ירפה? שרופה על רן דנקר? כוכבת אינסטגרם? מכינה ספגטי מהאגדות?)
  • לשחק, להנות, לעבוד כצוות ולפתור יחד את החידות, להיות יחד עם הכלה במשחק שהוא כל כולו אתן
  • כדאי גם להעלות תמונה ולתייג אותנו 🙂 (לא חובה כמובן, אבל ממש נשמח)

רוצות להזמין מזוודת בריחה למסיבת רווקות?

אביטל פה בשביל להתייעץ, לשאול, לחלום, להתלבט ולבנות ביחד מסיבת רווקות מושלמת בהתאמה אישית, על מנת שתהיה לכלה שלכן מסיבת רווקות בלתי נשכחת.

הזמנות בטלפון 052-466-3023. אפשר גם במייל info@logic-escape.com.

חדר האירועים של הג'וב היווני במסיבת רווקות

גם אצלנו אפשר לארגן מסיבה מושלמת, בשילוב בין חדר הבריחה וחדר הקריוקי החגיגי שלנו

זה הזמן לשלוח את הכתבה לחברות הכי טובות ולהזמין מזוודה ליום המרגש ביותר בחיי החברה (שהוא יום מסיבת הרווקות כמובן 😉

מזוודת בריחה למסיבת רווקות, מוכנה לשיגור

מוכנה לשיגור: מזוודת בריחה למסיבת רווקות, בדרך לכלה

כלה ביום מסיבתה

הכל בשביל התמונה הזאת: הבסטי מתרגשת ועטופה באהבה

מסיבת רווקות רעיונות: מזוודת בריחה

הצוות בפעולה

 

עוד בבלוג שלנו

על קו הכרמלית: יום כיף בחיפה מזווית שלא הכרתם

על קו הכרמלית: יום כיף בחיפה מזווית שלא הכרתם

על הכרמלית כבר שמעתם? אם אתם מאיזור חיפה, בטוח שכן. הכרמלית היא שם דבר של אטרקציות בחיפה. הרכבת התחתית הכי קצרה בעולם. מאז 1959 ועד היום (עם כמה שיפוצים בדרך), הכרמלית תעזור לכם למצוא בעיר חיפה אטרקציות לילדים, ואם בא לכם טיול בצפון בלי רכב - היא תהפוך אותו לחוויה...

סדנה לבניית חדר בריחה לילדים בחופש הגדול

סדנה לבניית חדר בריחה לילדים בחופש הגדול

חשבתם פעם איך בונים חדר בריחה?האם אפשר לבנות חדר בריחה בעצמכם? בחופש הזה הילדים יוצאים מהמסכים! סדנה חווייתית בת שלושה ימים שתניע את קו המחשבה ותעשיר את הצד היצירתי של הילד/ה.איך בונים חדר בריחה? מה הרעיון שמאחורי החידות? איך ליצור עלילה ועוד המון חוויות של כיף...

חדר בריחה נגיש- יש כזה דבר בחיפה

חדר בריחה נגיש- יש כזה דבר בחיפה

את החדר הקמנו, עיצבנו וטיפחנו לא רק מתוך מחשבה על היכולת האסטרטגית החריפה של השחקנים שלנו, אלא גם במחשבה יסודית על חווית בילוי שמתאימה לכולם. עם תכנון מוקדם והמון חשיבה הצלחנו ליצור משחק מהנה ומלא אתגרים גם לאנשים עם כסאות גלגלים, כבדי שמיעה וחרשים.0% מאמץ פיזי, 100%...

נשמע לכם מעניין? צרו איתנו קשר

5 + 14 =

מיקום

חורי 2, מגדל הנביאים, חיפה

דרכי התקשרות

0543187557
info@logic-escape.com

שעות פעילות

ימים א’-ש’
9:00 – 1:30